Ati auzit de Neogen, nu? Daca urmariti Planet, sigur ati mai citit de ei. Tineti-va bine de scaune, firma vesela loveste din nou!
Neogen este in acest moment un conglomerat de servicii acaparate si „dezvoltate” (rebranduite mai bine spus) ca sa potriveasca cu culorile site-ului Neogen… si cam atat. Teoretic, Neogen ofera si un serviciu de publicitate online senzitiv la context (tot teoretic, nu intrati la idei), hosting gratuit pentru posesorii de site-uri care isi pun pe site-uri reclamele, precum si un serviciu de monitorizare a traficului (stagnat de mult timp si nici pe departe la fel de popular ca trafic.ro).
Ei bine, probabil v-ati astepta ca Neogen sa-si foloseasca pentru monitorizare propriul serviciu. Deh, dezvoltat de ei, macar nevoile lor de analiza si statistici ar putea sa le satisfaca intr-o proportie de 95%. Ei bine, greseala de logica monumentala. Neogen foloseste… pam-pam… Google Analytics! Nici mai mult, nici mai putin decat servicul de analiza a traficului cumparat de Google de la Urchin si dat acum pe ochi frumosi celor care au incredere sa-si lase datele de trafic ale site-urilor pe mana lupului Google.
Din moment ce dezvoltatorii fac uz de un serviciu la fel de gratuit al concurentei, voi l-ati mai folosi pe al lor?
Buna de stiut! Chiar nu ma asteptam la o asmenea gafa.
Esti sigur ca nu au experimentat doar?
http://marketer.neogen.ro/asociati – view source 🙂